Mindennapjaim első autómmal

Mindennapjaim első autómmal

Szopatsz...?

2017. október 17. - kovacsmuhely

Én mára egybe nyomtam a hétfőt meg a péntek 13-át meg mindent. Szóval így a bejegyzés elején leszögezném - az autónak semmi baja, csak én vagyok balfasz ügyetlen ma. Ismerős a helyzet, amikor 2 napi teendőt kell egy délelőtt alatt elintézni, mindenhova rohansz, mindenhol az elvárások.... És akkor a parkolóautomata megérzi a "félelmet" és nem veszi be a pénzt, meg a megbeszélt találka is le lett mondva, csak épp te nem tudsz róla :D 

Szóval ennek tetejébe sikerült előadnom a város közepén, hogy köszönöm, hogy szóltál, hogy ég a lámpám, de nem éghet, totál indokolatlan, fel se volt kapcsolva, és ha igen, akkor is lekapcsoltam, és nem lehet... De igen látom, de akkor se értem, és nem tudom miért (és elkezdesz nyomkodni mindent). Szerencsére a segítségemre sietett egy volkswagenes kolléga, és megsúgta nekem a titkot - nem kapcsolt le az index a parkolás után és ezt jelzi a kiskocsim. Lenyomtam a kart és.... tádááááá... varázslat már nem világított. Alig érzem ilyenkor szőke picsának magam xD Mindenesetre megköszöntem és konstatáltam, hogy ma is tanultam valamit.

Majd másfél óra múlva jött a következő epic fail, amit nem is értettem, és most se értek, hogy hogy a fenébe bírtam kivitelezni. Idegbetegen (már éppen 20 perc késésben) beálltam tankolni. Persze ilyenkor mindig beállsz a legrövidebb sorba, és mindig kiderül hogy a rövid sor élén egy papi áll, aki rohadtul ráér, és még 4x elolvassa a blokkot a kocsiig.... Szóval gyors megtankoltam, kifizettem, beültem a kocsiba és eszeveszett villogás. Gondoltam biztos a kapkodásba ráfeküdtem a vészvillogó gombjára. Nyomkodom semmi nyomkodom semmi. Pánik. Ráindítok, error. Leállítom, elfordítom error. Villog, villog, villog..... 

... aztán eszembe jutott, hogy mondta tesóm, hogy ha beriaszt akkor nem vinnyog (hála Istennek, mennyire gáz lettem volna ott a benzinkút közepén XD) csak elkezd ezerrel vészvillogózni. De mi a szarért riaszt, ha egyszer kinyitottam beszálltam és....... és BEZÁRTAM?!?!?!! Ez most véletlen vagy tényleg szőke vagyok? Szóval leállítottam, kinyitottam, kulcs, fordít... és nincs villogás :) Hurrá-hurrá!

Hát szóval így indultam ma melózni.... :)

A bejegyzés trackback címe:

https://elsoautom.blog.hu/api/trackback/id/tr4013006512

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása