Mindennapjaim első autómmal

Mindennapjaim első autómmal

Hello!

2017. október 15. - kovacsmuhely

Sziasztok! 

A nevem Nóri, és a napokban úgy döntöttem, hogy hamarosan bővítem kis családunkat egy járművel. Miért döntöttem így? Az ideiglenes lakhelyemtől távol (értsd 181 km) kaptam munkát, ami azt jelenti, hogy heti szinten 6 órát ültem vonaton (haha, és még jó idő volt és nem voltak késett), és akkor még nem néztem az állandó lakhely - munkahely közti utazást (további 4x1,5 óra lett volna). Az idő még csak egy dolog, de számolgattam kicsit:

  • 1 db villamos jegy a lakástól a vasútállomásig: 400 ft
  • 1 db DIÁK vonatjegy hazáig: 2505 ft
  • (1 db DIÁK vonatjegy otthonról a munkahelyig: 670 ft, de eddigre mindig annyira elegem lett a vonatból, hogy kocsival mentem)
  • (szóval) 100 km-re benzin: kb.  2400 ft (x2, mert másnap ugyanúgy elmegyek dolgozni)
  • 1 db DIÁK vonatjegy vissza: 2505
  • 1 db villamos jegy a lakásig 400 ft

Egy utazásom háztól házig, plusz a munka összesen: 10610 ft.

Azt hiszem ebből világosan látszik, hogy diák jeggyel sem éri meg igazán a tömegközlekedést használni, cserébe autóval:

+ akár több órával is le tudom rövidíteni az utat 
+ nem vagyok időhöz kötve
+ nem ülnek az aurámban (nem ismerkedek meg kedves most szabadult emberekkel és/vagy hittérítőkkel
+ nem kell félnem, hogy lenyúlják a cuccom (esetleg a hangszeremet)
+ (és még egy érv, mert nő vagyok: ) több cipőt vihetek magammal :)))

Szóval ezeket átgondoltam (volt időm, az utazások alatt), és arra az elhatározásra jutottam, hogy ennyi pénzért már utazzak kényelmesen, ergo szükségem lesz egy saját autóra. A következő bejegyzésben pedig elmesélem, hogy találtam meg (vagy hogy talált meg) életem első autója.

A bejegyzés trackback címe:

https://elsoautom.blog.hu/api/trackback/id/tr5212989520

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása